Frokost og lunsj retter,  Kveldsmat,  Mellommåltid,  Middager,  Turmat

Kylling wrap

Kylling wrap er både enkelt, sunt og godt.

Keep it simple but good, det kommer man langt med 😊


Jeg bruker ofte fullkorns lefser som grunnlag både som turmat, til lunsj og middag. Ønsker du en enkel middag er dagens kylling wrap et godt alternativ 😊

Idag måtte jeg få spist opp en potetsalat og lagde en god kombo.

Ingredienser:

Fullkorns lefse
Salatmiks
Potetsalat
Skivet kyllingfilet
Strimlet agurk
Soltørkede tomater
Ristede pinjekjerner

Del evt også opp noen oliven .

Dette ble en god kombo med mye energi og gode smaker.

Om du ikke kjøper ferdig stekt skivet kylling, kan du steke kyllingfileten på sterk varme i 2 minutter på hver side og videre i ca 4 minutter på middels varme. Stek evt flere i ovnen på 200 grader i ca 30 min 😊

Følg meg gjerne på Instagram @sportybakern for mer inspirasjon på trening og kosthold og sunnere bakst og snacks. Og tagg meg gjerne, det er alltid koselig å se når dere prøver oppskriftene mine ❤🙏 #sportybakerhansen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *